kejap je kan? pejam celik pejam celik dah nak amik result. haha,
and, sepatutnya post nih ditulis semalam tapi line tibatiba je dc plus I dapat wrong information bout TBLA schedule, taktaw la pulak habis pukul 12 lebih, today swimming lesson, sepatutnya kena bangun awal, tapi bila sampai je kat pool, gile hijau habis! For those who really wanted to have skin infection, mail me so I can mail you back the address of the apartment?!Haha.. pastu balik la rumah dengan perasaan hampa...
So, dengan perasaan separuh-malas, I buat treadmill 30 minit, berpeluh sakan! Hilang lah 104 calories...je.
Untuk menghilangkan peluh-peluh ni, I menghadap la laptop seperti sekarang.
*******
Okayh, so, ape cerita ni???
Mama asked me two days ago, 'What did you do in two and a half months time? Working?' And Ayah kept saying ' Orang lain keje dah dapat rm1000 dah cuti dua bulan..' Blah blah blah - kei$ha. Haha, whatever lah. I gotta feelin' huhu.. that working in the age of 17, tak berbaloi lah, korang buat ape dengan duit tuh? Shopping kat Sunway? Some Zara's clothing? Buy new gadgets? Simpan dalam bank?? Kalau lah betul-betul ada belia di luar sana yang simpan 100% gaji diorang dalam bank, memang ekonomi Malaysia lagi bagus ah dari Singapore. That is what I'm thinking. Actually I have a bigger problem regarding to my esteem stats. Selain daripada itu, banyak lagi masalah yang tak dapat diselesaikan dengan mudah. So why should I work?
The workplace list:
1. Seven Eleven - BJ's store ade jual liquor. Terang lagi bersuluh dalam Pendidikkan Syariah Islamiah, tak leh jual, beli, bawa, or anything yang berkaitan dengan liquor kan?
2. Tesco, Giant - ala, lebih kurang je macam seven E!
3. Kindergarten - kids? Hazwani and children. Very very weird situation! I'm not good at kids. So, whoever wanted me to be her nanny, bole je, kalo nak budak tu kena marah tak bertempat! Sorry,,
4. Restaurants, Fastfoods - I hate job that is related to fire, (kitchen, fireman, firecrackers factory) I am too scared of fire. I had firephobia after I saw a burning kitchen?! Oh, and I'm on my damn diet.huhu
5. Kedai kain baju - takgeti laaaa, ape nak jawab kalau orang tanya, 'ni dari mana, material ape, saiz ape lagi ade, kilang kat mana, best price brape, colour lagi lawa xde ke, apasal semacam je kain nih, whateverrrr!!!!!'
6. Lain-lain - tengok tempat lah, kalau jauh, buat ape nak pegi, sape nk hantar? Mama? Buang dut minyak je..takkan nak jalan kaki kot? On the spot mati katak lepas tuh kena langgar kereta. Kalau dekat sekalipun, I don't really have friends here. A friend to share things and gossips. Or even drinks. They got gangs in here. They not really recognized me after 5 years not seeing each other. And they seems to put me aside(rasanya lah). I don't know, or maybe I'm too coward? Sombong?? Oh, tidakkk! Taktaw lah, tak le nak cakap.
Last skali, esok adalah keputusan SPM 2009. Haha, the times end here. So, why should I work?